معرفی چند کسب و کار خانگی

معرفی چند کسب و کار خانگی

در مشاغل خانگی می‌توانید..

 

 معرفی چند کسب و کار خانگی

در مشاغل خانگی می‌توانید عملرکردتان رابازمان تطبیق دهید.

این ایده های شغلی رامی‌توان به راحتی و با سرمایه کم شروع کرد. 

پرورش قارچ:

با توجه به رواج زیاد پرورش قارچ در سال‌های اخیر شاید فکر کنید که بازار قارچ اشباع شده است. اما از آنجا که این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار گونه‌های بسیار متنوعی دارد و از طرفی تمامی اطلاعات و ریزه‌کاری‌های پرورش آن را به‌راحتی می‌توان در میان کتاب‌های موجود در بازار و منابع اینترنتی به دست آورد با کمی خلاقیت میتوانید جای خود را در بازار پر تقاضای قارچ های خوراکی باز کنید.

کلاس های زبا حارجی یا فرانسوی:

در منزل خود کلاس های زبان فرانسه، زبان انگلیسی رو شروع کنید. این کار گزینه شغلی خوبی است. با راه اندازی این کار می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

کارگزاری بیمه:

اگر به فروش اقلام آشنا هستید و در متقاعد کردن افراد مهارت دارید، میتوانید کارگزار بیمه شوید. به عنوان یک کارگزار بیمه باید به افراد، بیمه نامه بفروشید. به ازای فروش هر بیمه نامه، کارمزد دریافت خواهید کرد.

فروش دست بافت:

برای فروش دست بافت های خانگی فقط کافیه طرح های خودنتان را آماده کنید و دربازارهای مختلف بصورت آنلاین و حضوری بفروش برسانید.

کلاس موسیقی یا رقص:

 کلاس موسیقی یا رقص در فهرست این نوع مشاغل است. قبل از شروع این کار باید با شرکت در دوره های موسیقی یا رقص شرکت کنید و مهارت‌های لازم را به دست بیاورید. این کار گزینه شغلی سودآوری است. تقاضای کلاس های موسیقی و رقص به سرعت در حال افزایش است.

 سالن بازی: 

بچه ها و جوانان عاشق بازی هستند. آنها برای بازی حاضرند، هزینه کنند. اگر سالنی مجزا در خانه دارید، میتوانید آن را تبدیل به سالن بازی کنید. سرمایه مورد نیاز این کار متوسط است.

ساخت تیزر یا موشن گرافیک:

اگر به کار‌های تبلیغاتی علاقه دارید، مسلط شدن به نرم‌افزار‌های ساخت تیزر و تولید موشن‌گرافیک که این روز‌ها مورد علاقه همه کسب‌وکارهاست، چندان کار دشواری نیست. تنها باید رایانه‌ای با کارت گرافیک و سی‌پی‌یو قوی در خانه داشته باشید. با شرکت در چند وبینار و یا دیدن ویدیوهای آموزشی می‌توانید اصول کار با نرم‌افزارهای مختلف را یاد بگیرید؛ بقیه مسیر به ذوق هنری شما بستگی دارد.

 

منبع : روشنگران راه زندگی 


تماس با ما

034-91010640
09331505656
09136053160